Dodání a montáž dětských hřišt

Dodání

  • Dětské hřiště dopravíme zdarma na Vámi uvedenou adresu. Dopravu zdarma lze uplatnit po celé ČR. Platí pouze pro dětská hřiště nad 4000 Kč.
  • Dětské hřiště bude v rozloženém stavu (model, příslušenství, dřevo a skluzavka).
    • Model - krabice obsahující spojovací prvky, vrtáky a návod na montáž.
    • Příslušenství - houpačku, držáky, aj. pokud nejsou obsaženy v Modelu.
  • Na dětská hřiště, sestavy a přístavky jsou použity sušené hoblované profily (zaoblené hrany v podélném směru) vysoké kvality ze severského smrku nebo borovice (mix možný).
  • Skluzavka - délka podle návodu na obalu modelu, barvu si můžete vybrat.
  • Zajistěte si prosím pracovní sílu, která pomůže řidiči složit náklad z auta. Děkujeme

Montáž

Jednotlivé díly podle návodu svrtáte a sestavíte. Během několika hodin máte sestavené celé hřiště. Montáž lze také provést odborně prostřednictvím montážní firmy. Minimální cena montáže je 7000 Kč na jednu objednávku. V případě objednání samotné montáže za nižší čátkou, bude cena této montáže navýšena. Důvodem je, že se montérům montáž za nižší částku nevyplatí realizovat. Jinými slovy se jedná o doplatek za dopravu pro montéry. Montáž uhradíte montážní firmě až po uskutečnění montáže.

Nátěry

Dřevo je vhodné natřít ekologickým nátěrem (dle normy DIN EN 71) vhodným pro dětské hračky. Doporučujeme barvy Lignucolor (výrobce Pinucolor). Zboží zasíláme samostatně nebo se sestavou.

Postup při přebírání zásilky

1. Před zaplacením zboží nejdříve opatrně rozbalte a přesvědčte se, zda není mechanicky poškozené. V případě zjištění závady zboží nepřebírejte a sepište reklamační protokol, nebo nás kontaktujte.

2. V případě, že dopravce, který Vám zboží přiveze, nebude mít čas čekat, až zboží překontrolujete, napište prosím do přepravního listu, že bylo převzato s výhradou. V tomto případě obhlédněte obal výrobku, zda není protržen či jinak poškozen. Tyto skutečnosti uveďte do přepravního listu.

3. Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodlěne nás kontaktujte, nejpozději následující pracovní den od převzetí zboží. Při pozdějším oznámení nezaručujeme kladné vyřízení Vaší reklamace. Ve vlastním zájmu při vybalování neničte obal a nějakou dobu jej uschovejte.

Vážený zákazníku, vzhledem ke zpřísnění bezpečnosti silničního provozu prosíme o toleranci z Vaší strany k řidičům spedičních firem. Vaše zásilky mohou být doručeny později než bylo smluvně ujednáno (vlivem dopravy se může zásilka opozdit i do druhého dne). Prosíme tedy ještě jednou o shovívavost k nám i dopravci. Pokud se opravdu stane, že zboží nedorazí, informujte se u nás. Ihned budeme zjišťovat, kde nastal problém a Vám pak telefonicky sdělíme výsledek.